Pogosta vprašanja
V spletni trgovini Lepoteka vam omogočamo plačilo s plačilno ali kreditno kartico, plačilo po predračunu ali plačilo po povzetju.
Znesek kupnine nakažete na TRR: SI56 3400 0100 7364 667 in v polje Sklic vpišete številko naročila.
Da. Na naslovu Litijska cesta 161, 1000 Ljubljana, po predhodnem dogovoru.
Izdelke, ki so na zalogi, vam bomo dostavili v treh do petih delovnih dneh od naročila. Izdelke, ki jih ni na zalogi, vam bomo dostavili v 15 do 20 delovnih dneh. V tem primeru boste o daljšem dobavnem roku obveščeni po elektronski pošti. Če izdelka nimamo več v prodajnem programu, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.
Praviloma naročeno blago oddamo v dostavo še isti delovni dan, če se naročilo odda do 12. ure.
V času akcij oziroma oglaševanj se lahko dostava zaradi povečanega prometa in časa obdelave vašega naročila podaljša. Čas dostave je odvisen od Pošte Slovenije.
Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpiše pod »opombe« na dnu naročila.
Preverite, ali ste dobili obvestilo Pošte Slovenije s podatki za sledenje paketa. Preverite povezavo za sledenje ali nam pišite na e-naslov info@lepoteka.si.
Žal se popusti in ugodnosti v spletni trgovini Lepoteka ne seštevajo. Ob naročilu lahko uporabite le eno kodo za ugodnost.
Za nasvet nam lahko pišete na e-naslov info@lepoteka.si ali nas pokličete po telefonu na številko 030 322 500.
Registracija ni potrebna. Nakupujete lahko tudi kot gost.
Za naročila po telefonu smo dosegljivi od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure na telefonski številki 030 322 500.
V primeru, da še niste opravili plačila, ali v primeru, da neplačano naročilo še ni bilo odposlano, vam akcijsko ceno lahko upoštevamo. Pišite nam, prosimo, na e-naslov info@lepoteka.si.
Vsekakor. V svojem profilu lahko določite naslovnika, kam naj paket prispe, in plačnika (v tem primeru podjetje). Lahko tudi v opombe ob naročilu pripišite, da želite originalni račun na podjetje, ter dodajte ime, naslov in davčno številko podjetja.
Za preklic naročila morate poslati e-sporočilo na info@lepoteka.si skupaj s številko naročila.
Naročilo je mogoče za nazaj spremeniti le, če še ni bilo plačano in obdelano.
Vabimo vas, da nam pišete na e-naslov info@lepoteka.si ali pokličete na telefonsko številko 030 322 500.