Splošni pogoji poslovanja
Uporabniki spletne strani www.lepoteka.si sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja. Spletna prodajalna si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletni strani www.lepoteka.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče in so stalno dostopne na spletni strani pod rubriko ”Splošni pogoji poslovanja”.
Spletna prodajalna oz. ponudnik se zavezuje, da pri opravljanju svoje dejavnosti spoštuje materialne predpise Republike Slovenije, med drugim tudi:
- Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot),
- Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT),
- Zakon o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (ZPDZC).
Podatki o podjetju
Ime pravne osebe: EGIDA PLUS d.o.o.
Sedež: Preglov trg 2, 1000 Ljubljana, Slovenija
Odgovorna oseba (distributer): EGIDA PLUS d.o.o., Preglov trg 2, 1000 Ljubljana, Slovenija
IBAN: SI56 3400 0100 7364 667 (Banka Sparkasse d.d.)
ID za DDV: SI34902279
Matična številka: 1710249
mail: info@lepoteka.si
telefon: 030/322-500
S spletno trgovino lepoteka.si upravlja podjetje EGIDA PLUS d.o.o.
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja, saj le-ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno preko naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v splošne pogoje privolili brez omejitev.
Opredelitev
E-trgovanje je tista vrsta trgovanja (prodajanja in nakupovanja) na daljavo, kjer za namen sklenitve prodajne pogodbe prodajalec in kupec kot sredstvo za komunikacijo na daljavo uporabljata z internetom povezan računalnik. Potrošniku je omogočeno, da nakupuje blago po svetu, ne da bi se premaknil iz svojega doma.
Uporabnik je oseba (ali podjetje), ki uporablja sistem spletne prodajalne, tj. kupec oz. potrošnik v naši trgovini.
Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
Postopek nakupa
Poiščite izdelek, ki ga želite kupiti in kliknite »v košarico« ter določite količino oziroma ustrezno barvo ali odtenek. Ko dodate vse izdelke, ki jih želite kupiti v košarico, kliknite »na blagajno«. Nakup lahko zaključite tako, da se prijavite, če ste že registrirani kot uporabnik, na novo registrirate ali pa nakup opravite brez registracije. Z registracijo računa boste lahko nakupovali hitreje, spremljali status vašega naročila, ter imeli pregled nad zgodovino vaših naročil. Če opravljate nakup brez registracije, vpišite svoje podatke za dostavo, izberite način plačila (po povzetju ali po predračunu), ponovno preverite svoje naročilo in potrdite naročilo.
Potrdilo o uspešno oddanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.
Cene
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in vključujejo 9,5% oziroma 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in pod navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Plačilo se opravi kurirju Pošta Slovenije, ko pripelje paket. Če se pri dostavi karkoli zaplete, vas bo kurir poklical, da se dogovorita za prevzem, če vas ne bo doma, pa vam bo pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v kateri poslovalnici Pošte Slovenije vas čaka paket (prevzamete ga lahko z osebnim dokumentom in s številko paketa).
– Po predračunu (z nakazilom na TRR). V kolikor se odločite za plačilo po predračunu (na TRR) vam bomo blago poslali, ko boste poravnali račun, ki ga boste prejeli po elektronski pošti.
– Plačilo s plačilno kartico. Egida Plus d.o.o. uporablja Stripe za spletno naročanje. Stripe je priljubljen plačilni procesor namenjen procesiranju kreditnih kartic. Plačilo preko Stripe je izredno varno, izvedeno z vrhunsko zaščito, v skladu z zakonom Evropske unije o zaščiti spletnega plačevanja.
V spletni trgovini je mogoče plačilo z naslednjimi plačilnimi karticami: Maestro, MasterCard, Visa.
Poštnina in dostava
Pakete dostavlja Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 50€, v nasprotnem primeru je poštnina brezplačna. Strošek dostave je 3,70 € in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila. Plačilo po povzetju se zaračuna dodatno v višini 2,02 eur.
Produkte, ki so na zalogi vam bomo dostavili v dveh do sedmih delovnih dneh od naročila. Produkte, ki jih ni na zalogi vam bomo dostavili v roku 15 do 20 delovnih dni. V tem primeru boste o daljšem dobavnem roku obveščeni po elektronski pošti. V kolikor produkta več ne bo v asortimanu, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.
Odstop od nakupa in varčilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@lepoteka.si) pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora najkasneje v 15 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: EGIDA PLUS d.o.o., Preglov trg 2, 1000 Ljubljana.
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 30 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ob vračilu izdelkov se vrne strošek kupnine izdelkov, ne pa tudi stroški pošiljanja blaga. Stranka ima potem še 15 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.
Ob vračilu mora biti izdelek neodprt, nerabljen, nepoškodovan, količinsko nespremenjen in v originalni embalaži.
Varovanje zasebnost in zaščita podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnem varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnik z registracijo in prijavo dovoljuje ponudniku zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji oziroma prijavi. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila – pošiljanje ponudb, računov, informativnega gradiva in podobno ter ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Pravica potrošnika do ustrezne informiranosti
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Izključitev odgovornosti
Ponudnik se po najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti produktov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo ponudnik kupca o spremembi obvestil in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega produkta.
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali škode, ki jo ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.
Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.
Ponudnik si pridržuje pravico kadar koli in na kakršen koli način ne glede na razlog in brez predhodnega obvestila spremeniti splošne pogoje poslovanja.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last podjetja EGIDA PLUS d.o.o., ki s spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine objavljene v spletni trgovini so last podjetja EGIDA PLUS d.o.o. in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronskega naslova info@lepoteka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Obveščanje in e-novice
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.
Razveza odgovornosti glede izdelkov in nasvetov
Ta spletna stran ne ponuja zdravniških nasvetov, niti ne poskuša diagnosticirati ali zdraviti katero koli težavo s kožo ali stanje kože. Če imate zdravstvene težave s kožo, vas prosimo, da obiščete zdravnika ali dermatologa. Vsi izdelki morajo biti uporabljani v skladu z navodili na izdelku in/ali na tej spletni strani. Prenehajte z uporabo katerega koli izdelka, ki vam povzroča draženje (rdečica, srbenje, pekoč občutek, luščenje, občutljivost ali druge simptome). Če ste nezadovoljni s katerim koli izdelkom, nas o tem čim prej obvestite. Informacije s te spletne strani ali preko našega podjetja ne nadomeščajo osebnega posvetovanje z dermatologom ali z vašim zdravnikom in se jih ne sme razumeti kot individualni zdravniški nasvet.
Informacije in priporočila
Namen tega spletnega mesta je predstaviti ideje in poglede na marketing, prodajo in uporabo kozmetike. Avtorjev edini namen je predstaviti potrošnikom informacije in nasvete v zvezi z nakupom ličil in izdelkov za nego kože. Predstavljene informacije in priporočila strogo odražajo avtorjeva mnenja, predstave in znanje o določeni temi in omenjenih izdelkih. Pravica vsakogar je, da presodi izdelke z lastnimi merili ter znanjem in se ne strinja z avtorjem. Ker vsaka koža lahko in verjetno bo reagirala na zunanje dražljaje v določenem času ali obdobju, lahko kateri koli izdelek povzroči negativno reakcijo na koži v enem ali drugem času. Če se na vaši koži pojavi občutljivost pri uporabi določenega izdelka, takoj prenehajte z uporabo in se posvetujte z vašim zdravnikom. Če potrebujete zdravniško pomoč glede svoje kože, se posvetujte z zdravnikom ali dermatologom.